dimecres, 28 de desembre del 2011

HUI, una bona notícia!




Ha arribat un telegrama.
He pensat "Què raro un telegrama en vacances!"

Al llegir-lo, quasi he caigut de la cadira. No m'ho podia creure.
Però si, és veritat!

Ens ha tocat a nosaltres. 
Igual com l'altre dia va tocar la loteria a altres persones ara ens han seleccionat a nosaltres. 
A nosaltres! 

"ELS ALUMN@S DE CINQUÈ CURS DE PRIMÀRIA DEL COL.LEGI PÚBLIC ROÍS DE CORELLA DE GANDIA" .

Ens han seleccionat i anem a ser els primers que tindrem un netbook, per a cadascú. Què xuli!
Tindrà jocs, llibres, deures, conexió a internet i ens el podrem endur a la nostra casa.
Només tenim dues condicions " Aprendre'ns la contrasenya i....elegir el color que preferim"

Teniu ja clares les condicions?

Ja podeu deixar el color que voleu en comentaris!


14 comentaris:

  1. Pues a mi magradaria un blanc!!!

    ResponElimina
  2. A maria jesus bona broma dels inocents!!!!

    ResponElimina
  3. Que broma més bona Maria Jesús!!!!!

    ResponElimina
  4. Jo tame en bulll uno soc ainoa

    ResponElimina
  5. Jooo,ojala fora veritaaat!!!!
    Bueno,feliç dia dels inocents!!
    Adeeu!!!

    ResponElimina
  6. Que bona maria jesus!!!

    ResponElimina
  7. Que bona broma jajajajajja.
    sou unes grans bromistes...
    Cuasi me ho he cregut jajajajaj.

    FELIÇ DIA DELS INOCENTS!!!!

    ResponElimina
  8. Per si de cas em dona igual el color ajajjajajaja!!!!!

    ResponElimina
  9. MªJesús eixes bromes no fan gràcia perquè esque jo estic pensantme comprarme un portatil i al veure aixo em vaig posar...
    Que regalar notebooks no es ninguna tonterieta.
    Menys mal que jo vaig dir a tot el món el día que era que jo se d'algú qwue al vore els comentaries va veure que r¡era mentireta

    ResponElimina
  10. Jo el vullc platejat amb estreletes Blaves, les estreletes tenen que ser 5, i cada una amb una lletra del meu nom, i les lletres del meu nom, tenen k ser: la L de color blau clar , la A de color turquesa, la U de dorat, la R de color roig,i la A... de morat. I si pot ser... que tinga... millor no ho dic, es una bona idea... i van a copiar-se... eixa, la reserve!!

    ResponElimina
  11. I JA SÉ QUE ÉS UNA BROMA

    ResponElimina
  12. Que broma .jajajajaj En tot cas yo el vuic blanca

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.