dissabte, 14 d’abril del 2012

Esportistes.....

Aquest any, que és un any olímpic, és bo recordar que per a arribar a estar entre els millors del món, segur que tots van iniciar la pràctica d'un esport en la seua infantesa.
En el col.legi es tenen dues o tres sessions d'Educació física  la setmana, depenent del curs escolar. Però després d'acabar l'horari escolar són molts els xiquets i xiquetes que practiquen algun esport.

Són els pares i les mares els que inicien als seus fills en alguna pràctica esportiva:
Els porten des de ben menuts a cursos esportius, a pesar de l'esforç en temps que això representa per a molts d'ells.


Tenim les aules del col.legi, plenes d'adletes.
Ací teniu una xicoteta mostra de les activitats que porten a terme un bon grapat dels nostres alumnes en el seu temps lliure.


Practiques algun esport,  no estàs en les fotos i vols estar? Envia'ns les imatges a:
elsprimers@hotmail.com









 

9 comentaris:

  1. Però quins esportistes.M'he emportat una grata sorpresa amb alguns alumnes!! Sort.

    ResponElimina
  2. ANA Mª CATALÁ MARTÍNEZ14 d’abril del 2012, a les 21:10

    Quina pena em dona, no vaig poder participer en el campeonat de atletisme, per coses familiars, poro la bona noticia es , que els alumnes de C.P ROIS DE CORELLA, van quedar segons en el campionat, i els altres persupost. Enorabona campionns/ones, jajajajjaj. Magradaria haver-hi estat =(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ana, els xics van ser els segons pero les xiques vam quedar 3º ^^ que també es uan pocició molt bona eeh :) pero els de "Terra i Mar" ens van guanyar en xics i xiques :(

      Elimina
  3. XD Hem vaig emocionar molt quan vaig quedar la primera perque sols havia anat un mes i mig a atletisme i això era un gran progres per a mi

    ResponElimina
  4. Hui dia 11-5- 12, tenim una competició d'atletisme i estic, y tots els d'atletisme ho estaran esta vesprada, molt nerviosos, es la meua primera competiciò que faig d'atletisme , que nervis !! !! Espere divertirme molt esta vesprada, ah! ,i les mares mos faran fotos i les ficaran al bloc per a que tots i totes les pogau vore, adeu ! ! ! =)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molta sort a tots i a totes, Ana!

      Com diu l'eslogan olímpic : El més important és participar. Encara que si guanyeu alguna coseta......millor que millor. A què si??

      Elimina
  5. Que contenta que estic ! ! !
    La meua primera competició i dues medalles que m'han porte a caseta. Que pena que Alba (de 5é A) no va participar perque mos ho varem passar chachi piruli, jajjaaja...Bueno vaig guanyar dues medalles, una de bronce en balles i una de plata en longitud. Naroa,Raul i Aurea també ho vaen fer molt bé ja vos ho contaran ells, enorabona campions ! ! ! !
    Estic molt contenta, adew

    ResponElimina
  6. No ho habia, vist ahir em vaig enterar de que estava aso peró les fotos... ¡¡¡Que campions tots i totes!!! Naroa,Ana,Raul,Alba.J i Eva

    AH i Sandra tambe ho fa molt be.

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.