divendres, 20 de desembre del 2013

Nadales als corredors


19 comentaris:

  1. que xulo i jo no podia anar perque estava malalta que rabia

    ResponElimina
  2. ooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  3. Roser jo m'hen contraba mal.

    ResponElimina
  4. Roser jo m'hen contraba mal.

    ResponElimina
  5. Que pena que no es fera fora i per als pares...:c

    ResponElimina
  6. BON NADALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. evelyn5éB mágradat molt pero que pena perque no ha sigut a fora per que era per als pares

    ResponElimina
  8. M'ho vaig passar molt bé,peró va ser una pena que no eixirem fora...:C

    ResponElimina
  9. Jo em vaig anar a casa per què em feia mal la gola, que pena...

    ResponElimina
  10. Jo em vaig anar a casa per què em feia mal la gola, que pena...

    ResponElimina
  11. hollllllllaaaaaaaaaaaa qqqqqqq ffffeeeeuuuuu....

    ResponElimina
  12. jooo, quina pena tinc perquè no estaba

    ResponElimina
  13. Va estar be pero algú de safinaba

    ResponElimina
  14. Com sé que esteu corregint faltes...ahí van unes quantes:
    espere que paseu aquest sicle mol agust. Mol inportan, teniu que estudiar mol y fer sempre els deures!!

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.