dimarts, 15 d’abril del 2014

SETMANA CULTURAL










12 comentaris:

  1. Hola soc Cris .P el que més m''agradat és el taller de Pepe que és el mural, ja que hem posat els nostres noms xD

    ResponElimina
  2. HOLA SOC KHADIJA DE 5C M` AGRADAT MOLT EL KARAOKE DE SALVA D'ANGLÈS

    ResponElimina
  3. La setmana cultural està molt xula. El que passa ès que jo me n 'anat a casa perque m'he doblat el turmell.
    BONES PASQUES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. La setmana cultural m'ha agradat molt , espere que l'any que be ho fatjen una altra vegada

    ResponElimina
  5. La setmana cultural està molt xula prquè fem manualitats divertides.

    ResponElimina
  6. M'encanten les activitats de la Setmana Cultural,són molt divertides.

    ResponElimina
  7. M'han agradat molt tots els tallers realitzats en la Setmana Cultural.Bones pasqües!

    ResponElimina
  8. Espere que us hagen agradat les activitats que heu fet durant la Setmana Cultural.Bones vacances.

    ResponElimina
  9. Han estat divertits els tallers que hem fet.M'ho he passat molt bé amb el grup coneixent a altres xiquets i fent amics.

    ResponElimina
  10. M'han agradar molt els tallers,com el de Maria Jesús de la pelicula,el de pepe de pintar el mural etc...Peró lo que més m'ha agradat,ha segut fer més amics i conéixer-nos els xiquets de 5é i 6é.Jo antes de la setmana cultural no coneixía a Aylen de 6é,i mira ara sóm molt amigues.Espere repetir-ho.

    ResponElimina
  11. QUE,PERÒ QUE, BÉ M'HO HE PASSAT !!!!!!
    Ojalà es tornara a repetir aquestos tres dies....

    ResponElimina
  12. els gorros de la ultima foto els has ficat de picmonkey

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.