dimecres, 7 de maig del 2014

Desdejunis saludables



Hui al CEIP Roís de Corella el Centre de Salut Pública de Gandia ha dut a terme un taller de desdejuni saludable per als alumnes de 5é de Primària.
En aquest taller Sandra Adroguer i Jesús Ribes han insistit en que, una alimentació variada,un desdejuni equilibrat i la pràctica habitual de la activitat física, és fonamental per a la salut dels alumnes , ja que contribuïx a un correcte creixement i desenvolupament al llarg de la seua infància, i augmenta la seua capacitat d'aprenentatge i millora el rendiment escolar.

Ací us deixem un consells bàsics:

MENJA SA I MOU-TE

12 DECISIONS SALUDABLES

1.MENJA SA. ÉS FÀCIL
2.DESPERTA,DESDEJUNA'T
3.VIU ACTIU,MOU-TE
4.FES ESPORT,DIVERTIX-TE
5.LLEVA'T LA SET AMB AIGUA
6.MENJA"DE CULLERA":ELS HIDRATS DE CARBONI SÓN LA BASE
7.PREN FRUITA I VERDURA."CINC AL DIA"
8.TRIA ALIMENTS AMB FIBRA
9.CONSUMIX MÉS PEIX
10.REDUÏX ELS GREIXOS
11.DEIXA LA SAL EN EL SALER
12.MANTÍN EL PES ADEQUAT


Agraïm la participació del Centre de Salut Pública en l'educació dels nostres alumnes.







5 comentaris:

  1. Gràcies a vosaltres per deixar-nos fer aquesta activitat, i als alumnes per l'atenció i l'interés que han mostrat. Espere que per a ells haja sigut tan divertit com per a nosaltres.

    Sandra Adroguer

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sandra i Jesús, jo una alumna de 5éB a mi em va agradar molt el que hi vau fer. Va ser molt divertit i el llibret que vau donar jo el vaig acabar en 5 minuts.

      Elimina
    2. Sandra,Jesús grácies per la xarrada que ens vau donar, va ser molt interessant. Estic seguint els vostres consells i el llibret está molt interessant.

      Elimina
  2. Hem va agradar molt la xarrada.El mateix dia que vau fer la xarrada (Sandra i Jesús) vaig anar a mercadona i vaig vore lo del suc i el nèctar,tenieu raó i també vaig comprar cereals nutritius per a millorar el meu desdejuni diari i això que a mi no m'agraden molt.XD.

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt la xarrada,encara que ja sabia algunes coses que vau comentar,en va servir per repassar-les i per aprendre de noves.Jo també vaig comprovar lo del nèctar i lo del suc i tenieu raó.Moltes gràcies per vindre i per donar-nos esta xarrada tan educativa

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.