dimecres, 10 de febrer del 2016

Treball per a casa

UNITAT SEGUIDA DE ZEROS
Practica a casa les operacions de multiplicació i divisió per la unitat seguida de zeros.
Fes clic damunt de la imatge per a accedir a l'aplicació. I no oblides deixar un comentari de com van eixint-te. Tens molts "fallos" o ho acertes TOT??

Per cert, he escrit "La unitat" i també "La imatge". Ho he escrit bé o hauria d'haver posat l'unitat i l'imatge? 
Dis-me per què si ho saps en un comendari, i deixa el teu nom i curs.

MULTIPLICAR
http://www3.gobiernodecanarias.org/medusa/eltanquematematico/todo_mate/usc/multdeci/mult_usc_ed_p.html


DIVIDIR
http://www3.gobiernodecanarias.org/medusa/eltanquematematico/todo_mate/usc/divideci/divi_usc_ed_p.html

18 comentaris:

  1. M'agradat molt el joc, a mi m'eixien bé les operacions, sobretot les multiplicacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sara a mi tambe m'agratat molt el joc,pero a mi meixien millor les divisios i ficsat que son mes dificils.

      Elimina
    2. a mi mixen be tambe pero com les multiplicacions son mes facils....

      Elimina
  2. A mi me ix tot be les multiplicación i les divisions

    ResponElimina
  3. A mi m'ha eixit tot molt bé i està bé ficar la unitat i la imatge

    ResponElimina
  4. Molt divertit, m´ha eixit molt bé.

    ResponElimina
  5. si esta molt xulo el joc,pero el que ami mix millor es el de les multiplicacions,pero el de les divisions no esta gens mal.

    ResponElimina
  6. He fet totes les divisions i multiplicacions bé,totes les tandes!!!!

    ResponElimina
  7. I seria la unitat i la imatge, estava bé.

    ResponElimina
  8. Aquestes paraules no s'apostrofen perqué comencen per u i i, i les paraules no porten la i i la u àtones

    ResponElimina
  9. Ja he fet les operacions .M'ha eixit tot bé .

    ResponElimina
  10. Hola a tots i totes.
    Ja veig que a la majoria us eixen bé i me n'alegre molt. Encara que tire a faltar a molts que no han fet els "deures".
    Fins demà!!!!

    ResponElimina
  11. Ja les he fet les operaciones i també m'han éxito molt bé

    ResponElimina
  12. He fet tot be a la primera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Omaret el xicotet a mi també m'han eixit totes les multiplicacions i divisiones bé.

      Elimina
  13. Pauet G. TE COPIAS DE MI NOMBRE

    ResponElimina
  14. totes les tinc bé Yupi||||||||||++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.