dimecres, 11 de maig del 2011

DANSA DE LA MAGRANA

Durant la setmana literària i cultural del Roís de Corella, els mestres de música han organitzat diversos tallers i activitats. Una d'elles, dirigida al 3r cicle, ha estat aprendre a ballar la Dansa de la Magrana.
Aquesta és una dansa tradicional valenciana en la qual es van teixint unes cintes al voltant d'un pal central. La dansa té certa dificultat i requereix un nivell de concentració molt alt, a més de la coordinació absoluta de tots els balladors/es.
Ha estat una experiència molt gratificant ja que la dansa estèticament és molt bonica i els alumnes han pogut vivenciar la importància del treball en equip.


13 comentaris:

  1. Hola,soc Sofia de 5é A m'ha agradat molt les fotos,em fan recordar lo bé que ens ho vam passar.També em va agradar molt el ball era molt bonic i espere que el tornem a ballar un altre dia.

    ResponElimina
  2. Hola em diuen Anesa de 5é A. M'ha agradat molt el ball i aquell dia ens ho vam passar molt bé perque vam treballar en equip per a poder conseguir trenar-la i destrenar-la espere que el tornem a fer.

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt aquesta dansa perque es molt original i disfrutes ballant.
    espere repetir aquesta dansa!!!!!!!!!!!!!!!


    paula escolano morell.

    ResponElimina
  4. Aquesta dansa m'ha agradat moltíssim i ho hem
    passat molt bé fent i desfent la trena.

    QUE DIVERTIT HA ESTAT!!!!!!


    CARLA SERVER FOLQUÉS

    ResponElimina
  5. A mi m'ha encantat aquesta dansa.M'ho he passat molt bé i he disfrutat molt.

    Ojala la tornem a repetir!!!!

    ResponElimina
  6. M'agradat molt aquesta dansa, perque era molt divertida i la ballabem amb els nostres amics.
    La trena que formabem m'ha encantat

    HA ESTAT MOLT CHULA!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. E de dir que no ha sigut el millor ball que em fet pero si que es per a mi un dels mes divertits i meu e passat be fent i desfent la trena i magradaria tornar a ferla dansa altra volta

    ResponElimina
  8. el ball de la magrana a sigut molt divertit.Era un poc dificil desfer la trena, pero va quedar xulisim.
    Espere que el any que be fero un altra volta, perque a quedat molt xuli.

    ResponElimina
  9. Paula Català Sanjaime.16 de maig del 2011, a les 23:08

    A mi m'ha agradat molt perque la dansa era molt divertida i a mes a mes la trena queda molt xula i acolorida per les cintes de diferents colors: verd,roig,groga i blava.

    Espere tornar-la a repetir !!!!!

    ResponElimina
  10. a mi la veritat es que magradat molt este ball,tambe a estat bonic veure com es fea i es desfea la trena.espere repetir aquest ball

    !HA ESTAT XULO¡

    ANNA GOMEZ ALBORS 5B

    ResponElimina
  11. Aquest ball m'encanta i la música també espere tonar-ho a fer pq el dia q jo ho vaig fer al equip q anava jo no ens va eixir molt bé i per aquest i molts altres motius vuic tornar-la a fer!!! <3
    Maria Nadal Escrivà 5é B.

    ResponElimina
  12. Carla Palmer Salvador de 5B11 de juny del 2011, a les 17:04

    ma agradat molt aquesta dança espere fer-la molt pronte!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.