dimarts, 29 de novembre del 2011

Recordeu?????









16 comentaris:

  1. Que records i quines fotos mes boniques!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Quines fruites!
    Segur que enguany maduren un poc més!

    ResponElimina
  3. Jajajajaja . Maria Jesús que xules !!!!
    M'encanten ,son super boniques!!!
    I quins record.... =)

    ResponElimina
  4. Jue chules,a que eixim mol guapos/apes,he?
    Quins recorts mes bonics!!!!!!!!!!!!
    "SUPER SUPER ESMORZA;SUPER ESMORZA"
    M'agraden molt,gràcies!!!
    Ha,i enguany tambe faram en les nadales una cançó super bonica,ja voreu com plorareu de l'alegria i de lo bé que cantem,ja ho boreu,jajajajaja

    ResponElimina
  5. Que guapes i guapos esteu tots!!

    Están molt chules!! :)

    ResponElimina
  6. Àurea Blasco Mascarell 5é A3 de desembre del 2011, a les 17:21

    Mare meua que xuli!!!!!
    Cuasi hem desmaie!!!

    ResponElimina
  7. tapeume lka cara q lleixa isc jajajajajajjajaj m´encanten !!!!!!!!
    :) jajajjajaajja

    ResponElimina
  8. jo no estava:( pero...QUE CHULOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. que chules mencanten m jesus

    ResponElimina
  10. A mi m'encanten!!!estan molt xules =D va estar molt be jo me ho vaig pasar de meravella jijijiji i repetixc ESTAN M0LT XULES!!!=D

    ResponElimina
  11. No fa tant de temps però ja pareixeu molt més majors. Esteu guapíssims! De part de la vostra fotògrafa!

    ResponElimina
  12. Mare meua anavem a 4rt i ara em passat a 6e mare meua com asa el temps :( i :D =D kins records mare meua!!!jajaja

    ResponElimina
  13. com passa el temps "perdo"

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.