dilluns, 24 de setembre del 2012

Amb la boca oberta


Amb la boca oberta m'he quedat quan he vist açò. 
Us explique:

Els primers dies del curs en les nostres classes, cada alumn@ havia de fer un text narratiu on contarà com li havia anat aquest estiu, com recordava les seues vacances.

El text era "obligatòriament" a la llibreta, però de forma voluntària, ho podien també passar  a format digital per compartir-ho al blog. 
Fins ací normal, però hui, a l'obrir el correu,  em trobe amb el text de la delegada de 6éA, Àurea, que havia fet del seu text, un Power Point, i a més a més per poder enviar-me'l   l'havia comprimit en un arxiu zip!!!

Aurea, com saps fer tantes coses??

I A LA RESTA DE XIQUETS I XIQUETES DE CINQUÈ I SISÉ:

Sabeu més persones fer Powers?
Voldrieu aprendre?
Sabeu que és un arxiu zip?
Sabeu crear-lo i descomprimir-lo?
Sabeu per a que s'utilitza?

I jo, continue bocabadada!!


Voleu vore-la?
Clica ací: Àurea   o



7 comentaris:

  1. Però quantes coses que aprenen aquests xiquets!!!! Molt bé.

    ResponElimina
  2. Molt bé Àurea m'agrada molt. =)

    ResponElimina
  3. que bé Áurea molt bonic com aprens eixes coses¿? *O*

    ResponElimina
  4. Molt bé!!!!Áurea eres molt llesta, com as apres tantes coses????
    Maria Jesús jo no o se fer però m'agradaria..... hens podries ensenyar un dia d'informàtica ??

    ResponElimina
  5. Moltisimes gràcies,es penseu que m'ha ajudat ma tia?¿
    Pues no, ella també es va quedar bocaoberta.jajjajjaja

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.