dijous, 9 de juny del 2011

EL VIATGE DE FI DE CURS DE 6É

Els dies 6,7 i 8 els alumnes i mestres de 6é hem estat a Catalunya de viatge de final de curs i etapa. Han estat tres dies aprofitats al màxim. El primer dia, només arribar a Amposta, primer lloc a visitar, vam fer un creuer pel delta de l'Ebre, on ens varen explicar moltíssimes coses de la desembocadura d'aquest riu. Després vam dinar en un Restaurant de la zona i per la vesprada varem fer piragüisme. Ens vam allotjar després d'aquesta activitat a l'albergue Centre Esportiu d'Amposta Parc i els alumnes van estar jugant en les seues instal·lacions esportives. Després de la dutxa i el sopar a ballar a la discoteca de l'alberg.
El segon dia vam visitar la ciutat de Barcelona, on vam fer una vista panoràmica des de l'autobús, un passeig pel parc Güel, una volteta a la Sagrada Família, vam estar en la villa olímpica, vam dinar en el port olímpic, vam passejar pel barri gòtic i vam anar al camp Nou.
El tercer dia, a Port Aventura, per a acabar de cansar-nos i arribar esgotats a Gandia. Tot va anar fenomenal i ens ho vam passar molt bé tant alumnes com mestres.

1. Mos eu vam passar super be vuic tornar a anar!!!

2. Espere que ho hajau passat genial. Per cert Rosana...ja saps que m'has de transmetre tot això que està ensenyante ja saps qui ¿no? Un beset a tots!

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.