dijous, 28 de juny del 2012

Aigües Vives

L'excursió al Monastir d'Aigües Vives.

   

5 comentaris:

  1. Buaaaaa..... que bé ens ho vam passar , quines rises en les habitacions , bueno lo important es ke en ho vam passar molttttttttttttttttttttttttttt bééééééééééééééé ajajaja

    ResponElimina
  2. Mos ho vam passar pipaaaaa!!!Va ser molt divertiit!!
    Espere tornar a fer una altra exurció promptee!!

    ResponElimina
  3. Que vé m'ho vaig passar!! Sobretot en les habitacions, quines rises, jejjjeejeeje.
    Espere tornar a fer una altra esxcursió així de divertida.
    Gracies a les mares pero preocuparse per mosatros y per realitzar una excursió així, gracies.

    ResponElimina
  4. Àurea Blasco Mascarell 5è A6 de juliol del 2012, a les 19:23

    Buaaaaaaaaa quins records,aquesta esxcursio va ser, mare meua inexplicablee!
    Fins i tot quan per la nit alguns ploraven,clar esta q jo estava d fiestuquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Vos anrecordeu?¿?¿
    Mala buerrera tenia aquell dia!!!!
    Moltes gracies a tots els pares y mares y ,tambe q femmmm mes excursions d'aquestes!!!!!!
    Tinc ganes de veure-vos,segur q ho esteu pasant de meravella aquest estiu,jo no :( perque tinc ganes de veure-vos. VOSSSS VULLL A TOTSSSSSS!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Esta culisima i si tens molta rao Aurea es inexplicable la excursio i quins records

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.