divendres, 13 de juliol del 2012

Hola, a tots els meus alumnes i al meus companys també a totes les persones que visiten els nostres blogs.
Mª Jesús ja ens ha desitjat a tots bones vacances i això vol dir que estem en un període en el que fem el que més ens agrada. Jo vaig a mostrar-vos el que vaig fer fa uns dies:



És melmelada, el cas és que tenia un ciruelets vermells que m'havien regalat i estaven posant-se madurets i vaig pensar en fer melmelada( quan estic treballant no puc entretenir-me amb aquestes feines).

He pelat els ciruelos i els he llevat el pinyol. Després els he posat a coure amb la meitat del seu pes en sucre, remenant poc a poc (però pots descansar a estones) després d'una hora ja està llest.

He triturat la melmelada per a que estiga fina. Quan es gela queda més espessa. Després la presentació ja és part de la creativitat.
Espere que us agrade la idea i s'animeu.


5 comentaris:

  1. Però que bona ha d'estar eixa melmelada!
    I, a més a més amb eixa foto tan estupenda!

    Jo no sé d'on traus, Rosana, tan de temps per a fer de tot:
    Fent programacions per a sisé curs, preparant els controls de 6é, aprenent anglés, posant a punt l'aula d'informàtica,....... i encara ens prepares una deliciosa melmelada, i comparteixes amb tots la recepta!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Ah, se m'oblidava:
    A vore si publiques la recepta per fer granissats o gelats, que sé que t'eixen molt bons!

    ResponElimina
  3. Rosana, per a la teua informació, i a la de tots als que els passe el mateix: No podia posar comentaris a aquest post, però per a aconseguir-ho he tingut que deixar el Chrome i entrar amb Firefox.

    ResponElimina
  4. M'ha passat el mateix,amb el firefox he posat el comentari.
    Un altre dia posaré la recepta del granissat de llima que està molt bo i és facilíssim!!

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.