dimecres, 12 de febrer del 2014

... ...

LA NOTíCIA

per Irene Llopis


Quan arribe l´estiu aniré de vacances a ........París!!!!! 


Estic molt il.lusionada perque anem a passar allí una setmana amb la tia Jennifer, que és molt simpàtica, jove, i molt amable.
Sempre que anem fem moltes coses juntes,  com...
·     Anar a la piscina,
·     Jugar amb Àlex (Àlex és el fill de Jennifer)
·     L’ajudem a netejar la seua casa, i  
·     Moltes coses més que ara no recorde.

A mi m’agrada molt anar per totes aquestes coses, però enguany la tia diu que vol donar-nos una notícia.

Jo no sé que serà,  però he sentit que segurament està embarassada,  perque sempre em trobe a ma mare parlant amb ella de bolquers, biberons i regals.
Bo, no ho sé segur però si és  veritat,  a mi m’agradarà que siga xica.

Per fi ja hem arribat a París. La tia ja ens ha donat la notícia. Jo tenia raó està embarassada. El més estrany és que Àlex em va dir que no volia tindre germans.

Jo li vaig preguntar per què no volia tindre germans i em va dir:
-No sé si vull tindre germans perque tinc por, crec que quan tinga un germà, ma mare no em farà cas a mi.

Jo vaig parlar amb ell i al final li vaig dir:
- Tranquil,  jo també tinc una germana i no és tan roín. Al revés, sempre tens a algú per jugar, contar´li coses, fer coses, anar al col.le, dibuixar, passar-ho bé, ....i moltíssimes coses més.


Àlex es va quedar ja content de saber que estaria millor quan arribara el seu germà, i  ara cada vegada que vaig a París i vec a Àlex agafant al braç a la seua germana, jugant amb ella i tan content,  m´enrecorde de que jo el vaig ajudar i això fa que em pose contenta i feliç.

Irene Llopis - 5è A

18 comentaris:

  1. La història és molt original Irene, per això eres aquesta setmana la guanyadora del concurs de narrativa de 5é. Enhorabona!

    ResponElimina
  2. Que xula Irene!! A mi també m'agradaria anar a París.Enhorabona!!!

    ResponElimina
  3. Enhorabona Irene!!! La història ès molt original!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, veritat la història d'Irene es molt original.

      Elimina
  4. Irene la història ès molt xula. Enhorabona!!!!! Irene.

    ResponElimina
  5. Que xula la història!! I ademés i han coses molt realistes. Enhorabona!!

    ResponElimina
  6. Que guay está la historia . Enhorabona!!!!!!!

    ResponElimina
  7. que chulo ma agradat molt felicitats

    ResponElimina
  8. Irene veus com si anaves a guanyar

    ResponElimina
  9. Esta molt guay Irene de veritat. Enhorabona!!!!!

    ResponElimina
  10. Que xules les fotos! I més l'história

    ResponElimina
  11. Enhorabona , Irene

    ResponElimina
  12. El video ha estat molt chulo i m´agradat molt.I a vosaltres?

    ResponElimina
  13. Irene ha estat molt xulo,enorabona

    ResponElimina
  14. Que xula!!Es molt original i molt bonica!
    felicitats;-)

    ResponElimina
  15. Muy bien Irene tu narración a sido espectacular.

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.