dissabte, 8 de març del 2014

València........2

                        
Eixe dia, el primer que vaig fer fou alçar-me a les 7:30, desdejunar, llavar-me les dents, parlar un poquet per watssap... en els meus companys i companyes i vestir-me amb rapidesa per tal de no fer tard.
Me’n vaig anar a la perruqueria de mon pare, per  esperar al meu amic que li diuen Derek,  que se’n venia amb nosaltres a l'estació.

Una vegada allí, quina alegria de veure a tots els xiquets i xiquetes de la meva classe!,  quin soroll i quin “ girigall “!
Estàvem tots els de les tres classes de cinquè,  tots xillant i rient d'alegria i jo em vaig reunir amb tots ells,  quins nervits que teníem...!!!!
A les 8'55h. teniem que anar cap a baix per pujar al tren.
Se me va fer molt divertit el viatge i el paisatge era molt bonic: els tarongers de Xeraco, de la Vall i Cullera i d'ahí en avant els arrossars de Sueca i altres pobles. 

A l’arribar vam començar a caminar per veure molts monuments de València, com el Micalet, la Verge dels Desemparats, la Llotja, el Palau del Marqués de dos Aigües i després vam anar a una placeta a esmorzar al costat d'un quiosquet; que per cert, l' home d'allí era un “cascacarrabias”...

Quan vam acabar d’esmorzar vam seguir visitant monuments, com el Micalet.
Després de vore uns quants monuments, jo vaig anar a un Burguer King a acompanyar al meu amic Derek a comprar-se una hamburguesa perquè no tenia dinar, també va vindre la meva mestra Mª Jesús i abans de dinar  vam anar a veure la Verge dels Desemparats i des de lluny el Palau de la Generalitat Valenciana.
Més avant, anàrem a un museu de fotos amb edificis de Nova York i al finalitzar paràrem a dinar en un parc.
Després de dinar van vindre xiquets d’una excursió de Castelló de la Plana, que jo els deia “pantumaca“ i després  del parc ja ens anàrem a l'estació del nord.
Vam parar en l'estació perquè hi havien tendes de regals, jo quasi bé no tenia diners per comprar alguna coseta o un xicotet record.......
I vam anar cap al tren, per finalitzar la visita a València. 
Em vaig sentar amb Derek, Marta Orquín, Cristina Pastor de 5è B i Marc.
I ja al finalitzar el viatge estava la meua mare esperant-me en l’estació de Gandia.

Quina alegria quan la vaivore!! .... 
I ja cadascú se'n va anar a sa casa.... cansadets, però contents del viatge tan “guapo”.....
El tornaria a fer..... 
Autor narració: Manel-5èA 
Il.lustracions: Elena 5èA   i  Marta O. 5èA                       
       

8 comentaris:

  1. esta molt xula Manel.Felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Matias, ja estàs en Mar de Plata?
      Records per als teus pares!
      Fa molta calor per ahí?
      Ja t'has banyat?
      Un B7 de part meua i de tot 5è!!!!!! Enjoy!!!

      Elimina
    2. Què bè teu estaràs pasant allì molts records de la meva part.

      Elimina
  2. I els divuixos tambe Elena i Marta

    ResponElimina
  3. Esta molt xula Manel i per su post els dibuixos de Marta Orquin i els d'Elena. Moltes felicitats a tots/es .

    ResponElimina
  4. Molt xules les narracions i les il-lustracions. Enhorabana xiquets !!!!!
    Un abraç per a tots els xiques i mestres !!!!!

    ResponElimina
  5. Molt xules les narracions i les il-lustracions !!!
    Enhorabona xiquets !!!!!!
    Un abraç per a tots els xiquets i mestres !!!!!

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.