dilluns, 24 de març del 2014

XERRADA D'EDUCACIÓ VIAL PER ALS NOSTRES ALUMNES

 
 Hui al nostre col·le ens ha visitat un policia local, Vicent  Frasquet   per recordar als nostres alumnes les normes de seguretat vial.

Els ha explicat amb molts exemples quina actitud han de tenir quan van a peu, amb bicicleta,amb el cotxe etc...

Després d'impartir la xerrada ha passat una pel·lícula de dibuixos animats per recordar normes bàsiques.

 

Finalment s'iniciat un torn de preguntes on els xiquets ha resolt els seus dubtes al voltant del tema.

Gràcies, Vicent, per la teua col·laboració en la nostra educació i per curar  la nostra seguretat.



8 comentaris:

  1. Gràcies a Vicent i al Departament de l'Ajuntament que ha organitzat aquestes sessions al col.legi.
    Aquestes xarrades on s'intenta que millore el nivell d'educació vial dels nostres xiquets i futurs adults, són importantíssimes per evitar situacions de perill i accidents.
    Sempre és millor educar i concienciar en un mitjà com aquest on tots som actors, tan siga com a vianants o com a conductors.

    ResponElimina
  2. Què , va estar bé la xarrada del policia jo no no me vaig enterat de com a sigut

    ResponElimina
  3. En aquesta xarrada m'ho vaig passar molt bé i en la foto estic molt apretada

    ResponElimina
  4. Va ser una xarrada molt educativa que ens ensenya a fer les coses bé.

    ResponElimina
  5. M'agradat molt va estar molt bé i lo millor va ser que em aprés moltes coses més.

    ResponElimina
  6. Aquell día va ser el millor día perqué estaven aprenent a ser bons ciutadants com per exemple a respetar les senyals

    els semáfors etc...

    ResponElimina
  7. Maria Jesús si que era el que em vas dir del bloc num1.

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.