dimecres, 7 d’octubre del 2015

L'estiu 2.015


EL MEU ESTIU

Aquest estiu m'ho he passat molt bé perquè he anat a molts llocs. Al començament vaig anar un dia
a València a vore el museu de les Arts i les Ciències i a l'Oceanogràfic amb mon pare i els meus germans .
Unes setmanes després vaig anar a Serra Nevada on vaig pujar al Veleta una part amb telefèric i l'altra caminant, també vaig anar a Granada a vore l'Alhambra i el Parc de les Ciències. I quan vam tornar a Gandia, com que feia tanta calor vaig anar a la caseta dels meus iaios en Marxuquera a banyar-me a  la piscina,
A l'agost vaig anar a Benicàssim a l'apartament de la meua iaia. I desprès vam passar uns dies a Rossell, el poble de la meua iaia.
I a final d'agost, de camí a Navarra, vam parar uns dies a La Rioja, i després vam seguir camí ,fins que vam arribar .
La casa era molt gran i tenia moltes coses, vam fer excursions i moltes coses més, com anar a museus, i també a la costa del mar Cantàbric.
Mireia E.  - 5é A



          EL MEU ESTIU
Aquest any en les vacaces d’estiu m’ho he passat genial i he anat a puestos molts bonics.
He anat a Peníscola, una xicoteta ciutat que està a la voreta de de la platja. Em vaig quedar en un hotel de 4 estrelles que era molt gran tenia una piscina  molt gran, un gimnàs, una sala de jocs i un menjador enorme.
També vam anar al castell de Penyíscola. Era molt gran i molt bonic i des del més alt es veía tota la ciutat i el mar .
També vaig anar a un camping en un xicotet poble anomenat La Vall de Laguart.  Vaig estar 4 dies i 3 nits. Per les nits dormiem en tendes de campanya. També hi havia una piscina. Vam fer moltes excursions i vam anar al poble de dalt anomenat Fletja que era molt xicotet, a soles tenia 40 habitants.
Dani V  -  5é A

                Va ser tot molt divertit



LES VACANCES DE LARA




LARA - 5é A

8 comentaris:

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.