diumenge, 25 de desembre del 2011

ACTIVITATS ESCOLARS EN NADAL

El dimecres 21 de desembre, la Coral del col.legi va fer les ja tradicionals actuacions, en llocs emblemàtics i representatius de la nostra ciutat.

Començant per l'escoleta de Benipeixcar "Dos campanars", i seguint per: L'Ajuntament de Gandia, la residència de la tercera edat "La Safor", l'hospital "Sant Francesc de Borja"  per a finalitzar en els Jutjats de Gandia.
 
Els alumnes de 5é i 6é que formaven en cor s'ho va passar molt bé.

Una experiència inoblidable!

4 comentaris:

  1. Mos ho vam passar pipa en la coral!!!
    Vos ho acoselle a tots per a l'any que be,es super divertiit!!!!

    ResponElimina
  2. Tens tota la rao Silvia.Teniu que apuntarvos els que passen a 5e o a 6e.Silvia ja vos ho aconsella i jo tambe ja som 2 jajajaja

    ResponElimina
  3. I jo també m'apunte a eixa recomanació!

    ResponElimina
  4. Y jo també m'apunte!!!

    ResponElimina

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.