divendres, 16 de desembre del 2011

La carta als Reis Mags d'Alba

    
·  Estimats reis d'Orient :
Desde l'any passat fins a aquest any han passat moltes coses. Per exemple que aquest any vaig al cor del col.legi, clar ja sóc fadrina vaig a cinqué, peró a més en la classe sóm uns quants de l'A i uns quants del B i tinc nous amics.
Però al que anem  com crec que m'he portat prou bé per a que em portes
alguna cosa i he tret bones notes et demanaré que em portes: El cluedo, que és un joc de taula, un portatil i una DS.
Per als meus pares el que vullguen ells i per a tot el món salut i que passen el millor nadal del món.
 
                                    Besets de: Alba
 
                                             Signatura
 
                              

 
                             Autora: Alba Jiménez Balbastre 5éA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu comentari, apareixerà quan posem la solució, per a qeue no ho copieu i després de passar els filtres per comprovar que no es spam.